موضوع: بررسی mp4 پلیر جدید ساسونگ yp-q3 موضوع: بررسی mp4 پلیر جدید ساسونگ yp-q3
تاریخ : سه شنبه 27 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks


دستگاه MP4 پلیر بی زاویه ی ( : دی ) سامسونگ که البته در زوایای دیزاین ، امکانات و کیفیت بسیار عمیق ساخته شده . این دستگاه در دو حجم 4 و 8 گیگ روانه بازار شده .

در وهله اول یک MP4 پلیر نیاز به یک مونیتوره خوب داره . این دستگاه هم یک مونیتوره 2.2 اینچی QVGA (320×240) داره که که با کیفیت ساخته شده و رنگهای شفافی رو ارائه می ده . در محیط بیرون هم عملکرده مطلوبی داشته و افت بینایی کمی درش مشاهده شده .

   



در صفحه ی اول منوی این دستگاه گزینه های ویدیو ، موزیک ، تصاویر ، نوشته ها ، در حال پخش ، رادیو ، ضبط صدا ، فایل منیجر و تنظیمات وحود داره که نشونه امکانات دستگاه هست و فرمت هایی که اجرا می کنه ؛ MP3, WMA, Ogg, FLAC, WMV, SVI(MPEG4), Xvid, JPG, and TXT

نرم افزار به کار رفته تو این دستگاه بسیار ساده است و استفاده از اون هم به همون سادگی . این مسئله باعث می شه استفاده کننده هایی با طیف بالا جذب این دستگاه شن . با توجه به آیکون های بزرگ و نوشته های کاملا واضح کار کردن و تنظیمات با این دستگاه راحته و نیاز به یاد دادن به یوزر هایی که با تکنولوژی مشکل دارن نداره .

   


باطری این دستگاه 45 ساعت می تونه موزیک و 6 ساعت ویدیو پخش کنه . حافظه داخلی اون هم بر حسب 4 یا 8 گیگ بودن به طور متوسط می تونه 1000 یا 2000 آهنگ رو تو خودش جا بده .

فریم ویر جدیدی که تو این دستگاه استفاده شده نیاز به سینک شدن نداره و به سادگی عملیات شیر کردن و استفاده از فایل های رو کامپیوتر رو فراهم می کنه . البته شما با استفده از برنامه Kies و نصب اون می تونید عملکرد راحت تری رو هم تجربه کنید و کار بک آپ گیری و این ها رو انجام بدید . البته این برنامه در حافظه خود دستگاه قرار داره و از طریق خودش هم قابله نصبه و نیاز به CD نداره .

   

هدفون داخل بسته بسیار راحت و سبکه ، صدایه خوبی هم داره ولی خب با هدون های بهتر می شه بهتر از این صدا رو هم شنید .




در نهایت می شه گفت گوش کردن به موزیک با این دستگاه یک تجربه مثبت تلقی می شه . استفاده از ویدیو پلیرش لذت بخشه و استفاده کلی از اون ساده است . برای استفاده از PC به راحتی شما رو کمک می کنه و امکانات اتصال ، رادیو و ضبط صدا در بهترین کیفیت ممکن تهیه شده .






چند ویدیو از سایت یوتیوب
" برای دیدن ویدیو ها از لینک زیر عکس استفاده کنید "

   


   



   



|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید